5 Temmuz 2012 Perşembe

Anne Hastalanınca !!!

Nerdeyse 7.5 aylık olduk hersey super gidiyor derken ,havaların gazabına uğradık ve feci halde faranjit oluverdim:((
Hamileyken de sürekli kendime sakın hasta olma sühan ,hamilesin ilaç yok derdim,
şimdi de sakın hasta olma sühan bebegin var ilaç yok diyodum  ki göz açıp kapayıncaya kadar şifayı öyle bir kapmışım ki şu sıcak havalrda hiiiçççç iyi olmadı..
ilk gün boğazım fena kaşındı,sabah bir kalktım damagım nasıl şiş!!!
Biliyorum ve bana çok tanıdık bir sahneydi,en son faranjit olduğumda serum yediğimi hatırlıyorum..
Çok moralim bozuldu  ve bir yandan da bütün vücudum alarm vermeye başladı..
eklemlerim agrıyor,başım agrıyor:( bogazım agrıyor derken...hemen doktorumuzu aradık..
NE İÇEBİLRİMMMMM?!?!
Allahtan boyle zamanlar için emziren anneleri düşünen ilaçlar var:))
Augumantin alabilecegimizi soyledi doktorumuz..bebege zararı olmayacagını soyledi..
sarılmak zorunda kaldım ilaca daha kotu olmadan..3. gune geldik tabi geceler uykusuz..ufacık bir iyileşme var derken allahımm birden bogazımın şişi indi bu defa  burnum fena tıkandı..
nefes alamıyordum ve senelerdir olamadıgım kadar bir grip vakasına dönüşüverdim..
tam bir kabus:((nefes yok sinusler dolu ve baş ağrısı..birlikte minoset  içebiliyordum..bu da hamileyken ve emzirirken kullanabilicedim bir ilaç:)))beni biraz olsun rahatlattı..ve tabi bunlarla birlikte çay tariflerim var!!
zencefil,karanfil,tarçın,karabiber(ogutulmemiş)bahar ve elma:))aileminiz çayı kendisi..
herturlu soguk algınlıgında kesinlikle onerilir..içince burun delikleriniz acılır ve guzel bir ter dokersiniz..
hepsi birlikte elimden tuttular ve beni ayakta tutmaya calıstılar..birde yanımıza hergun gelen bir ikizinizin olması şart:))
yeni araba ogrenmesine ragmen ve yanımıza gelmek için kocaman bir TEM otoyolunu gecmesi gereken ve gecerken Tırlarla birsuru maceralr yasayan bir ikiz:))
ve sonunda şifayı kapan bir ikiz:(
6.gunun sonunda cok sukur iyiyim nefes alabiliyorum ve bu saatte oturmusum yazımı yazıyorum:))
gecmiş oldu bana:))
Yiğit'e de bişey olmadı şimdilik..surekli emzirdim artık süt mü  korudu bilmiyorum..
İyileştim diye sevinirken ikinci bir sevinç daha yaşaık ki:))bebişimiizin miniminnacık dişi yuzunu gostermiş bulunmakta:))))
kucucuk sivri beyaz bişe var artık alt çenede:))

1 yorum:

  1. Şimdi gördüm ben bu yazıyı! Tekrardna geçmiş olsun, neyse ki geçti gitti. Tabi ne kadar şanslı olduğunu söylemeye gerek var mı ikzin olduğu için, duygulandım okurken tem maceralarını:) Dİnleriz artık bir gün, mesela cuma:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...