4 Haziran 2012 Pazartesi

TİK-TAK-TİK-TAK " Zaman çok hızlı!"






Bebegim kucagimda emerken ;
Önceleri avucumun içine o minik poposu sıgardi,butun elimle kavrardım onu..simdilerde o pamuk bakacları kucagımdan koltuga akıyor, elim anca sırtına uzanıyor..ne kadar da hızlı geciyor zaman ne cabuk buyudu derken bir de bakicaz ki kocaman olmus...
Ben  emzirirken onu izlemeye doyamıyorum ,her baktıgımda yeni birseyler daha kesfediyorum ya da hiç daha once izlelemişim gibi tek tek her yerini yeni baştan gözden geçirmeye bayılıyorum:)
Sevgili Nazlıcım da yazmıs,hem  hiç buyumesin istiyorum hem de buyusun yeni şeyleri keşfedelim onla diye heyecanla bekliyorum..
Hep aynı istekle ve merakla..


2 yorum:

  1. yerim ben onuu:) kocaman oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Evet canım benim..tıpkı Alya gibi..bir gunde buyumustu Alya da hatırlıyorsun di mi:))1.yas gununden hemen sonra bebeklikten cıktı sanki:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...