17 Eylül 2012 Pazartesi

Keçeden Harikalar!!


















Yiğit doğmadan önce pek heveslenmiştim şekerini ben yapıcam diye..Oyle standart bişey olsun da istememiştim,değişik orjinal bişeler olmalıydı:))kova burcundan mıdır bilmem ama sevgili arkadaşım Begumun de yardımlarıyla Yiğit'e içime sinen bir şeker yapmıştım...1. şekil oluyo o:))
Ama Begumcumun eline su  dokemem:))keçeden harikalar yaratmaya devam ediyor!!!bebek şekerleri kapı süsleri dogumgunune ozel cerceveler ve kucuk hediyelikler..
super fikirlereri ve yetenegiyle başka annelerede moral olmaya devam ediyor...
Sizcede harika değiller mi:))
Bu arada bu guzel ürünlere ulaşmak için buradan dan beggy e ulasmanız yeterli..orda daha fazla çeşidi görüceksiniz..

7 yorum:

  1. Evet bizce de harikalar! :)

    YanıtlaSil
  2. :)))di mi ya, yetenekli olmak diye bisey var:)))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  4. ilki...aynı şeker gibi,
    renkler harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Cepaynasi ...:)))hepsi birlikte olunca super bir goruntu olusmustu..

      Sil
  5. Evet hepsi birbirinden güzel ve emek isteyen ürünler eline koluna sağlık var ben ayrım yapamadım hepsi birbirinden güzeller çünkü
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mutluanne..Bence de hepsi çok güzeller:))arkadaşım diye demiyorum ama çok marifetlidir:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...