3 Eylül 2013 Salı

Esas olan OYUN oynamak!!

Son zamanlarda düşünüyorum hep,yaklaşık 2 senedir bebeğime bakıyorum ve evdeyim..
Bu süreçte gerçekten çok yorulduğumu biliyorum.
son zamanlarda Yiğit bişeleri dağıtıyor ya da oyun oynuyor odasında ve  ben de yanında uzanmaktan başka bir işe yaramıyordum.Onunla oyun oynayacak gücüm hiç kalmamıştı ve artık verimsiz bir hale geldiğimi düşündüğüm bir döneme girmiştim.
Bu verimsizlikte memnun olmayan ben bebeğime ne zaman ne öğretmeliyim paniğine düştüm birden:))
renkleri mi önce öğrenmeli sayıları mı?!?!hayvanları mı bilsin yoksa şekilleri mi derken;
bu durumdan çok rahatsız oldum ve başladım araştırmalara..
Ne yapabilirim?!
Oyun gruplarına mı katılsak?
kreşemi başlasak?
hangisine vermeli?
tam gün mü yarım gün mü gitmeli?
gitmeli mi gitmemeli mi:)))))

sonunda profosyonel bir yardım almaya karar verdik ve şirin, samimi bir yer olan atölye çocuk u ziyaret ettik..2 saate yakın doyurucu bilgilerden sonra kafamız daha netleştiren Iraz Toros'a da tesekkur ederiz burdan:))
Günün sonun da anladık ki esas olan oyun oynamak!!
birşey öğretmek için çabalamaya gerek yok,sadece birlikte eğlenceli vakit geçirmeli..
Oyun oynamak onların en önemli dünyası..
Müziğinizi açın birlikte dans edin bağıra bağıra şarkı söyleyin..
koşturun,yakalamaca oynayın ve birlikte eglenin:))
Buraya kadar doğru gelmişiz:))bundan sonra da doğru yolda devam etmek dileğiyle:))

 










2 yorum:

  1. :) Boyalı ellere bayıldım :)
    Canım evet gerçekten, çocukların tek ihtiyacı olan şey eğlenmek ve oyun oynamak..Enerjilerini oyun oynayarak attıklarında, çocukta-annede huzurlu,sakin ve mutlu oluyor..Yada en azından bizde öyle :) Birde oyun oynarken istediklerinizi öğretebilmek var tabii, renkler, sayılar, hayvanlar vs..Buzdolabı magnetleri çok iyi işe yarıyor aklınızda olsun :) Sevgiler size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın seabelle çınar:)) oyun oynayarak gerseyi öğretmek mümkün:)) biz de magnetle oynamaya bayılıyoruz ah birde alıp kaçmalar da olmasa:)) sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...