26 Kasım 2012 Pazartesi

Bebeğim tam bir senedir bizimle

Zamana , ne kadar hızlı aktığına , bir bebeğin bu kadar hızlı büyüdüğüne inanamıyorum... Tam bir sene önce hastane koridorlarında odamıza dogru giderken heyecandan yutkunduğum an dün gibi mesela.. Eşimle birbirimize bakıp sadece gözlerin konuştığu anlar olur ya, bebeğimizi kucagımıza alacagımız dakikalara az kala sarılışımız.. Hepsi çook yakın! Şimdi evimizin neşesinbirtabemiz 1 yaşında:)) nice yaşlara bebeğim sağlıkla huzurla mutlulukla:)))





















11 yorum:

  1. Nice nice yaşlara maşallah kuzuya :)
    O rengarenk balonlara ve sofraya da bayıldım herşey harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederiz Güz :))) guzel yorumların için cok sagol...

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. canım benim herşey en az senin kadar harikaydı :)) minik yiğitimiz zaten çooookk tatlı tam yemelik ayrıca kendi ellerinle yaptığın cupcakeler kurabiyelerde çok lezzetliydi herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüşsün ve çok güzel bi iş çıkartmışsın seni ve yiğitimi kocamaaaannnnn öpüyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım benim..Bu güzel yorumların için, fikir desteğinle hep yanımda oldugun için çoook teşekkür ederimm..O gün sizlerle çok güzeldi ve özeldi:))çok teşekkurler ersey için:))

      Sil
  4. canım benim herşey mükemmeldi, tüm detaylar harikaydı, yiğit herşeyden harikaydı, kahkahaları hala kulağımda! :) iyi ki doğdu yiğitimiz, iyi ki girdi hayatımıza, hepimize neşe kattı, sizi çok seviyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm benim..sizde harikaydınız:))Alyanın "iyiki doğdun Yiğit " demesi, elinden tutup oyun oynamaya gitmesi, balonları kapıp odaya koşması:)))hayatımıza ne güzel renkler katmış meleklerimiz:))onların hep iyi günlerini görürüz inşallah:))hep kahkahalarla çınlar kulagımız...:))

      Sil
  5. Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş ve harika olmuş :) Nice sağlıklı yaşları olsun Yiğit'in :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkur ederiz Süreyya:))çok güzel yorumlar..

      Sil
  6. Nazlı'nın yazısında tanıdım Yiğit'i ve sizi :) çok sevimli bir bebek,maşallah
    ve o kadar özenli bir doğum günü olmuş ki,bayıldım her bir ayrıntıya
    nice mutlu,sağlıklı yıllara Yiğit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkur ederim Özgün Hayat:))çok tatlısın:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...