6 Ekim 2011 Perşembe

33+1 deyizzzz:))

uzun bir aradan sonra tekrar sahalara döndük..sahalara diyorum çünkü şu an kocacım her zaman ki gibi acmış lig tv sini herhangi nostalji maçlarından birini izliyor..ben de bir kulagım orda yazmaya karar verdim..ne de olsa erkek annesi olucaz:))bunları ilerde daha cok duyma olasılıgım var:))bugun 33 haftalıgız...en son gecen hafta dr.a gittik...o zaman kuçuk beyimiz 2kg90 gr.dı..boyumuzda 42 cm di..ve bense 75.4kg oldum..67 ila baslamıstım yani yaklasık8 kg almıs oldum...iyi gidiyormusuz..oyle dedi dr.umuz:)gece tuvalet nobetlerimiz arttı..uykusuz geceler baslıo gibi..zaten saga sola donmek gercekten sorun olmaya baslamıstı..bu arada nazlıcım ve deryacım bana baby shower yapacaklarını soylediler:))bu kelimeyi ilk kez naslıdan duymustum..sevgili alya daha dünyaya gelmeden nazlının arkadası yapmıstı ona..insan içinde olunca ogrenio bazı şeyleri..şimdide sıra bende:))sonrada bende deyacıma yapıcam inş:))evet bir güzel haberde ondan geldi:))
bu arada oğluşumuzun pusetini ana kucagını hallettik:)yatagıda tamam:)şmdi bir dolap kaldı..
odasına konsantre olmaya calısıyorum su sıralar..acayip ürünler var.insan kafayı sıyırabilir:)))2008 almanya-turkiye macıymıs izldiği barışın!!sürekli gol atıo lar karsılıklı..cok gümbürtü oldu aklım karışıo:))baska zaman dewam ederim artık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...